pondělí 4. června 2012

Začátek krásného (doufejme) života :-).

Vítám všechny, kteří jste se nějak dostali na můj blog.
Jmenuju se Caroline (Kerolajn), je mi 20 let a od září se chystám studovat VŠ v Praze. Tenhle blog jsem si založila s cílem shodit pár centimetrů v pase (a nejen tam), ale také hlavně proto, aby sme se mohli vzájemně podporovat. Chci začít zdravě jíst, cvičit a zkrátka se mít fajn :-). Budu se snažit přidávat sem každý den svůj jídelníček, psát co se mi přihodilo, co mě trápí, přidávat fotky a všechno možné. Doufám že se vám tady bude líbit :-).


Sn:
celozrnné lupínky s mlékem, neslazený čaj
Ob: zeleninový salát se sýrem
Sv: celozrnné tousty s kuřecí šunkou a sýrem
Ve: křupky (byla jsem u přítele :/)


2 komentáře:

  1. ahojky, jíš malinko ... dopoledne skoro nic a pak do doháníš večer .. na oběd opravdu nestačí zeleninový salát, když už tak to dej na véču, ale i tak prostě zkus jíst dle zásad zdravého hubnutí a kila pujdou dolu ...

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, dopoledne je to hlavně tím, že pozdě vstávám - třeba kolem 11 hodiny. Jinak opravdu nevím jak jíst jinak, řídím se hlavně podle toho co máme doma :/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš komentář :-)